نماهنگ " بانوی بی حرم " منتشر شد
نماهنگ " بانوي بي حرم " منتشر شد
به همت کانون شهید فخری زاده لنگرود؛

نماهنگ " بانوی بی حرم " منتشر شد

نماهنگ زيباي " بانوي بي حرم " به همت کانون شهيد فخري زاده لنگرود منتشر شد.
شناسه خبر : 53620 تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۵۳

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، حجت الاسلام مجتبی ضابطی از انتشار نماهنگ زیبای " بانوی بی حرم " خبرداد و گفت: این نماهنگ کاری از گروه سرود " سلیمانی‌ها"  کانون فرهنگی هنری شهید فخری زاده لنگرود متشکل از دهه هشتادی‌ها است.

 

 

وی با بیان اینکه گروه رسانه‌ای " آرمان" تصویربرداری و تدوین این کار را عهده دار بود افزود: هر دو گروه "سلیمانی‌ها " و " آرمان" زیر نظر کانون فرهنگی هنری شهید فخری زاده هستند که هر فصل یک نماهنگ را تولید می کند.

 

حجت الاسلام ضابطی تصریح کرد: این نماهنگ، نخستین نماهنگی است که با مشارکت دختران عضو کانون و به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، تهیه شده است.

 

 

وی اعلام کرد: نماهنگ " بانوی بی حرم " بر اساس نوحه مشهور «تسبیحات حضرت زهرا» مهدی رسولی برای مادران غزه، در جوار حرم مطهر آقا سید محمد کیاکلایه لنگرود تصویربرداری شده است.

 

مدیر کانون شهید فخری زاده لنگرود با اشاره به بازدید مهدی مقدم معاون فرهنگی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری کشور و حجت الاسلام رضا حاجتی مدیر ستاد استان گیلان از تمرین‌های این گروه اظهارکرد: از اواخر هفته این نماهنگ در شبکه‌های ملی و استانی پخش می‌شود.